Isnin, 24 Jun 2013

Sahabat yg hilang

Saya merindui sahabat saya...gambar yg atas sebelah kiri(Bju kelabu) ada lah kwn baik dri smka shoaw..amat dia..nama nya sabrina....saya amat merindukan dia..ttp saya x twuk cney hala tuju hbgn pershabatan kami..kerana...pada suatu masa...dia tlh membuat saya sebak dan nya molah saya x dihargai..saya twuk..saya bkn kawan yg baik..tp sy mempunyai hati..hakikat nya .saya tramat rindukan dia..tp bila..saya madah saya rindu ngn nya..mesti nya mdh bulak..saya rasa..saya x pnting...mungkin ada kwn yg lbih baik drpd sy tok...saya rindu awk sabrina..saya trlalu trasa dgn kata3 awk ya...awk mok twuk stiap kata2 yg saya pdh dgn awk adalah jujur...xpnah bulak..saya mempunyai hati yg mudah terluka...bila awl berkata cmya dgn saya..saya rasa drik saya x bgus jak kwn dgn awk..sab,saya harap awk brubah..saya rindukan masa kta berporet sama2...saya btol2 rindukan awk...saya harap awk sntiasa berjaya dalam hdup awk...maafkan saya jika saya pnah abaikan awk sabrina...sayang sahabat sya sabrina..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan