Sabtu, 18 Mei 2013

Terima kasih ya allah

Baruk bgn tdo..dpt msj dr sahabat suoh kol..jdi saya kol...bila saya kol..seluruh badan saya bergegar...kesejokkan bila trdga suara nya...ya allah..terima ksih sbb kau dh makbulkan doa aku..ya allah dia adalah anugerah yg tdk trnilai..mendengar suara nya mcm aku x berada dunia aku shngga aku x dpt brckp...terkelu lidah saya...sesungguhnya aku amat merinduimu...ya allah andai dia bkn jodoh aku,aku akan jdikan nya sbg kngn yg pling trindah...sayang capital A ..kmk mok tak tauk..kmk syg kitak..fromm deep2 heart...kmk xpt tumpukan perhatian bila tak ckp..ntahla..fikiran melyang..melyng ntah kemana..miss you so much...hati melonjak2..tatkala kitak brckp..heeeee
okla...kmk nak tdo lok..harap2 klak pt dgar sora tak gik..ok..ya allah..aku bersyukur glak2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan