Sabtu, 18 Mei 2013

Terima kasih ya allah

Baruk bgn tdo..dpt msj dr sahabat suoh kol..jdi saya kol...bila saya kol..seluruh badan saya bergegar...kesejokkan bila trdga suara nya...ya allah..terima ksih sbb kau dh makbulkan doa aku..ya allah dia adalah anugerah yg tdk trnilai..mendengar suara nya mcm aku x berada dunia aku shngga aku x dpt brckp...terkelu lidah saya...sesungguhnya aku amat merinduimu...ya allah andai dia bkn jodoh aku,aku akan jdikan nya sbg kngn yg pling trindah...sayang capital A ..kmk mok tak tauk..kmk syg kitak..fromm deep2 heart...kmk xpt tumpukan perhatian bila tak ckp..ntahla..fikiran melyang..melyng ntah kemana..miss you so much...hati melonjak2..tatkala kitak brckp..heeeee
okla...kmk nak tdo lok..harap2 klak pt dgar sora tak gik..ok..ya allah..aku bersyukur glak2...

Menanti

Kmk sentiasa tggu kta..mcm ney mek nk mulakan...ya allah..bgi petunjuk..aku sgt merindukan nya..rindu gilak3..ya allah..kau kabulkan doaku ya allah... dlm hati tok  sentiasa menanti  xpnah kmk rasa cmtok...kmk harap kesabaran kmk..mek membuahkan hasil...

Sabtu, 11 Mei 2013

harus terpisah

assalamualaikum..ya allah..adakah patut saya melupakan nya begitu sahaja???saya amat menyayangi insan insan itu...ya allah inikah dugaan yang kau berikan kepada ku???aku sangat berharap mendapat insan seperti itu..kuatkan la hati..aku mahu yang halal disisinya...insya allah..aku xkan lupakan nya...aku ada allah..allah sentisa dgar aku..ya allah..sesungguhnya ini adalah cabaran...aku hampir tewas ya allah...xda yg mustahil dlm hidup andai kita x berusaha..mcm ni say nak brusaha..saya hanya bertawakal..
next..exam x lmk gik..what should i do!!saya teramat risau dengan exam yang akan datang..ada seminggu gik...jauhi aku dri segala godaan...wish me luck guys...assalamualaikum...

Rabu, 8 Mei 2013

Dia yang kau pilih

Morning!!dh subuh??...hihihi...saya amat rinduka dia...saya ingin menyayangi awk..tp aek syg org lain..saya dh xda harapan gik dgn awk...sy xpnah melupakkan awk...dlm doa saya x pnah lupak saya mendoakan awk...awk....saya dh syg dgn awk...allah tahu apa yg ada dlm isi hati saya nih...saya harap awk fhm....saya tggu awk....smpai saya dpt hati awk..bila saya dapat hati awk...saya akn jaga nya smpai bila2...saya tahu hati awk tak ada dgn saya..tp sy sntiasa mendoakan kebhagian awk...ok..jga drik ya awk...sayang awk selalu..

Jumaat, 3 Mei 2013

Demi cinta..

Kadang perasaan sayang sukar ditafsir...
Sayang trbahagi dlm pelbagai makna..tapi sukar untuk kita maksudkan sayang sbg apa atau bezakan...

Sebagai kawan...kita akan rasa tidak mahu kehilangan nya...kawan adalah suatu anugerah yang tidak ternilai dan kadang kala rasa sayang itu akan dapat bezakan...

Sebagai abang atau kakak..kita akan rasa selesa untuk meluahkan perasaan..perasaan ini hampir sama dengan sayang dengan teman istimewa..orang selalu keliru...

Sebagai teman istimewa..kita akan rasa org itu adalah orang yang akan hdup dgn kita pada masa akan datang...dan..kita akan brasa sesuatu yang aneh bila kita berasa disamping nya...ttp kita xkan perasan..kta akan menidakkan perasaan tersebut.perasaan ini sangat indah..betapa indahnya perasaan yg dikurnia oleh allah.....

Kepada ibu bapa...perasaan yg agt istimewa...sbb ya adalah dtg dri allah...banyak mana pun kita skit hati ibu bapa kita...bnci nya akn hlng mcm tu aje..tak pnah brpnjgan..sbb allah nak bgi peluang kite untuk menghargai ibu bapa kite...

Kadang-kadang kite keliru dgn perasaan kite sndiri jika kta dalam situasi tertentu..sbb tu la timbul kes curang dan sbg nya..kdg2 manusia trburu utk melakukan sesuatu keptsn..trlalu cepat untuk membuat keputusan...hal ini menyebabkan berlaku bnyak manusia saling membenci dan bnyk ukhwah yang terbiar...sebenar nya...cinta adalah sesuatu yang indah..dan mempunyai makna yang tersurat dan tersirat...sbb tu la..pepatah ada mengatakan 'jodoh itu rahsia allah'..allah tahu apa yang terbaik untuk umat nya....
Kesimpulan nya teman2..jgn mudah untuk membuat keputusan...jangan rasa kita sunyi tak ada orang yang menemani kita..Allah sentiasa menemani kita dalam apa jua keadaan pun sekali...Allah sentiasa menjaga umat nya...Allah maha penyayang..bersabar la wahai hati....

#peringatan untuk diri sendri#
Selamat berfikir

Rabu, 1 Mei 2013

hello!!!!night!!

hihihihih...
ritok...best la..kwn2 datang rumah..main dirumah..kmk org buat cupcake and kek boboiboy...hhihihihi....lucu kan..thank geng..mkn2 umh kmk..menemani mek duak syifa..even mata mek nauzubillah ngntok..snggup melyn tak wg...hihihiihih...gempak gler....hihihihihihihihiih....
then pa gik ow...berckp asal x ckp tdo...ija berlawan ngn uncle ngn ina..mlm sblm ya..tdo kol 3 pgi ...hihihihi..bgn pagi alu semun semacam....ok la,,,mok tdo tok..mat mlm...