Isnin, 29 April 2013

hurrrmmrmmmmmmmmm

malam semua!!!!....
eyja gik o.tp ngn bg polis ngn nina..huhuhu..knk rasa give up jak ow...kdg2 payah..tp saya dpt motivasi dari sahabat saya tdik..memey...lebih sukar utuk kta dapat org ya smkin sukar untuk kta mendapatkan seseorg itu,,selepas kita dapt org ya...ssh kta nak melepaskan org ya...is it true??saya harap saya dapat bersabar..allah nak menguji kot...bnyak ney saya perlu saba..saya percaya..Allah akan tolong saya...allah always be with me...


saya harap...mimpi saya jadi kenyataan..saya mok merasa kebahagian yg sebenarnya...bnyi mcm desperate kn3..hihihiih...ok...chill ija...everything will be ok...sabar itu indah...awk hanya perlua dan usaha setakat yang mampu...
b.t.w..exam x lmk gik ow...20 hari gik..what!!!gila la...saya perlu bersedia...hahahah...saya harap keptsn yg lbih baik gik lpas tok..amiiinnn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan